neděle 29. března 2009

Scon 2009

Nezačalo to právě dobře. V pátek mě bolelo v krku a srala jsem se s reportáží o F1. Tragédie. Když jsem dorazila na con, potkala jsem Annaud, které bylo špatně a Davida, který se rozhodl správně... Tedy alespoň dal na mou radu. :) Taky jsem donutila vstát Milana brzy ráno a jsem na to pyšná, musí si totiž zvykat. :)
Přednášku jsem neměla připravenou. Jak řekl Gree, prý už je nemám připravené 5 let a vždycky jedu z patra. Řekla jsem si, že pokud tam bude míň jak 6 lidí, tak přednášet nebudu a bohužel jich přišlo hodně. Já ale o těch kostýmech strašně ráda přednáším, takže rozhodně nebudu vykřikovat, že to byla má poslední přednáška. Nebyla.
Bylo mi docela zle, takže jsem šla domů. Tam jsem s hrůzou zjistila, že se mi přihlásili tři lidi do Cosplaye, i když je přihláška odstavená. Plzeň prohrála se Slavií, to byla další tragédie dne.
V noci jsem měla 38 horečku a rozhodla se rezignovat na úvodní část divadla, protože jsem se fakt necítila. Během chřipkové epidemie kolem mě všichni padali jak mouchy a já nic, teď jsem to vyžrala. Tarkin mě přece jen ukecal, abych se převlékla do kostýmu a absolvovala focení. V Outpostu mají Vadera, vážení přátelé. Ano, je z Pardubic, sice je to ten koupený, ale je to Vader. Každopádně je to Němec, který tu žije, nerozumí česky a vypadá líp s tou helmou, než bez ní.
Nakonec jsem v divadle odehrála i ten začátek, i když jsem si myslela, že umřu. Jako vždycky to na zkouškách vypadalo naprosto tragicky, ale dopadlo to, myslím, dobře. Lidi se smáli hláškám, které nebyly vtipné, další vtipy zanikly a já doufám, že jsme se už všichni poučili.
Při odchodu na mě padla menší deprese. Minulý rok jsi ještě seděl v první řadě, letos si tam nebyl. Kdo mohl tehdy vědět, že se nám životy během pár chvil obrátí vzhůru nohama? Jednou jsi tam a jinde. A Facebook je vážně zlo. Dotazy "kde ho máš" a následné "vy jste se rozešli? A proč to nebylo na Facebooku?" mě ukrutně štvaly. To jsme vás vypekli, co?
Dneska ráno jsem vstala a mám hlas, jak ten frajer z Moulin Rouge, co zpíval Roxanne a z nosu mi tečou niagáry.
Neptejte se, jaký byl con, nevím. Neužila jsem si ho.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Prý pomáhá silný grog. Sice máš pocit, že lítáš a ta Niagara teče o něco rychleji a s větší vášní, ale druhý den už je to mnohem líp :)

Gwen řekl(a)...

Hele, na takový, co maj' blbý kecy, se můžeš vykašlat. Hezky si lehni do postýlky, pij čaj a pusť si nějakou hezkou hudbu.

San řekl(a)...

V divadle jsi byla, Padmé, úžasná i s horečkou :). Brzy se uzdrav.

Cece řekl(a)...

Holt to chce na den-dva zalehnout a z postele nevylézat ;-)

Anonymní řekl(a)...

Co není na facebooku, jako by se nestalo. :D:D:D

Jinak se uzdrav. Kazdopadne ta rada s grogem je vyborna - poradny kopanec a k tomu zedva ibalginy a bud ti selze srdce, nebo budes do rana zdrava

Budjik

Anonymní řekl(a)...

Za co všechno ty si nedokážeš připsat zásluhy..... :-D
David

Kendra řekl(a)...

Souhlas, Facebook je zlo :)

p@trik cz řekl(a)...

Vůbec by mě nenapadlo, že si na Sconu byla nemocná - přednáška o kostýmech zajímavá, poučná, bylo vidět, že o tom fakt hodně víš, i divadlo se povedlo, přinejmenším z pohledu diváka, doufám, že s nějakým časovým odstupem se změní současný postoj a bude i příště.