pátek 14. srpna 2009

Doporučení

Prosím, pokud Vás tento blog nějak dráždí, uráží, nebo máte pocit, že jsou zde na Vás narážky, tak mám pro Vás jednoduchou radu: Nechoďte sem a nečtěte ho. Co jiného Vám asi tak můžu poradit?

Pokud máte i v tuto chvíli dojem, že je toto nějaká narážka na Vás, tak se pletete. Takže pokud máte tendenci v mých příspěvcích hledat jednu narážku za druhou a skutečně tedy nějakou najdete, tak požádejte o vysvětlení přímo mě a nekomentujte to někde jinde (zvláště tam, kde si to nemůžu přečíst, tudíž se k tomu nemohu ani vyjádřit), nebo s tím nepronásledujte mé přátele. Pokud něco napíšu, tak si za tím stojím a jsem schopná to odůvodnit.

Na druhou stranu - proč bych měla vysvětlovat všechno, co napíšu. No, mohla bych. Napsat upozornění: "Pozor, právě čtete narážku na XY..."

Taky bych mohla psát jen o kostýmech a nevyjadřovat se vůbec k ničemu. To byste ale neměli co řešit, ne? :)

Pokud sem chodíte jen proto, že čekáte na materiál, kterých byste se mohli zaobírat, tak to už je Vaše věc.

Teď pozor, nyní spratkovitě vykřiknu: "Já si můžu psát, co chci!"

Ale opět zdůrazňuji - něco se Vám nelíbí? Tak sem nechoďte.

1 komentář:

Fuxoft řekl(a)...

Tento prispevek mi pripada jako narazka na moje psy!