neděle 4. listopadu 2007

Promoce

Říká se, že promoce je druhý nejdůležitější obřad hned po svatbě. Já osobně bych do této "TOP 3" šoupla ještě pohřeb. Nicméně ať to byl jakkoliv důležitý obřad, můj vlastní otec se nedostavil. Doufám, že se v budoucnu dostaví aspoň na jednu z výše uvedených akcí.

Velmi drsnou státní zkouškou nás prošlo 25, ostatní jsem neznala, dohromady nás bylo 47. Jelikož nejsme normální škola, měli jsme promoci dohromady s imatrikulací. Vyjukaných prváků bylo 70. Trochu moc velký počet pro Majakovského sál, který má kapacitu asi 300 míst. I přes absenci jednoho vlastního rodiče se dostavilo 9 lidí, kteří jsou mi nejbližší. Musela jsem jim rezervovat místa svým kabátem a igelitkou, kterou mi někdo ukradl a rezervoval si s její pomocí místa o řadu dál.

Eliška s Invi mi na úvod sdělily, že si pořídily kočičku. To je toho, moje matka jich má 13! Petr nebo také Shake_Meloun se tvářil vyděšeně a neustále zíral na mojí maminku, která se seznamovala s rodiči mého přítele. David dorazil pozdě, přinesl gerbery a jak už je u něj zvykem, nemluvil celý večer, dokud neodešla starší generace. :) Mezitím mi volali z práce, kde jsem den předtím dala výpověď, že mám ještě přijít na službu.

Ani jedna spolužačka nebyla těhotná a všichni jsou zaměstnaní - kupodivu v oboru. Většinou. M. psal v prváku o tom, jak se žení se Smrtí, nyní píše Ulici. H. pracuje v Clicku a líbí se jí tam, je tam jediná holka. T. je, byla a bude úspěšnou moderátorkou. A. mi opět dala najevo, že mě celých 5 let nesnášela, ale v té bance za přepážkou se jí líbí. Byli jsme rádi, že se vidíme, dvě společné hodinky se dají přežít.

Před obřadem jsme vyfasovali slavnostní hábit a biret - návrh Liběna Rochová, cena 5 000 KČ za kus. Bylo nám řečeno, že s biretem nesmíme házet, nejsme prý na střední škole.... Ani se tomu nedivím, ta papundeklová placka by zcela jistě nevydržela. S tím, že si na sebe musím vzít ten podivný úbor, připomínající pytel, jsem se smiřovala těžko, nakonec jsem si všimla, že podobný střih má kancléř Palpatine v Attack of the Clones, takže jsem si na něm našla něco pozitivního. Jinak mám návrhy paní Rochové ráda. :)

Nejdřív měl projev pan majitel školy. Mluvil asi 25 minut... v anglickém jazyce. (Němec mluví anglicky - dokážete si to představit?) Přestala jsem poslouchat ve chvíli, kdy začal zmiňovat Kafku, Husa a Klause. Uprostřed jeho úžasné řeči začala jakási skupinka vzadu tleskat... Pan majitel se nadmul pýchou a klidně pokračoval dál.

Během projevu prorektorky začala mezi promovanými kolovat láhev vodky. Přímo naproti mě seděla profesorka na literární myšlení, musela jsem tedy předstírat, že jsem pohoršena a poslala jsem pití dál.

Pak mi předali diplom v papírové krabičce a jeho umělohmotnou verzi na zeď. A bylo po všem. Jste dospělí, začněte se tak chovat.
Odkráčeli jsme do restaurace, kde jsem dostala vytouženou figurku Leiy (:****), Star Wars Lego, kytky a DVD Vydrýska (to bylo radosti :)))) .

Díky, že jste tam byli, i když mi v jednu chvíli bylo těžko.

A nyní nezbytná fotodokumentace by Annaud:

KUK

Pan rektor...koukal během projevu pana majitele na hodinky

Pedel si podle všeobecného názoru odskočil z videoklipu Pet Shop Boys.

Další přehlídka extravagantních modelů paní Rochové

Hábit a biret v celé kráse

Ne, vážně tu není...

Kdo to tam řekl, že vypadá jako Al Capone nebo James Bond? Ten oblek jsem vybírala já!

Je to doma a je pravej!!

Ano, to je moje maminka.

"Vypadáš na tý fotce jak ďábel"... no...dobře... :)))

Zleva: Stargejťák, X-filka, od všeho trochu, starwarsačka, stargejťák a... programátor.

Elíza... best friend ever :)

Dárky!

1 komentář:

Sid řekl(a)...

Pěkné fotky :) A gratuluju... :)