pondělí 25. února 2008

And the Oscar goes to...

Alexandra Byrne for Elizabeth: The Golden Age. :)))



EDIT: Alexandra Byrne přebírá Oscara (ano, děti, takto vypadají typické návrhářky :)))

Oscarový úlet: Zlatý kompas a Oscar za jeho speciální efekty!!!
Moje oscarové zklamání: Pokání :( (Až někdy anglický film dostane víc než jednoho Oscara, půjdu to oslavit)

A nyní bych jako správný vlastenec měla jásat, že máme Oscara, každopádně ta písnička už byla tak ohraná, že už to snad ani jinak nešlo. :)

Ještě jeden EDIT:
"Náš" Oscar je úplně všude a asi se toho hodně dlouho nezbavíme. Každopádně, tohle je píseň, která byla taky nominována. Mám ráda gospel a říkejte si co chcete, je to rozhodně lepší, než ten "courák" :)) (povšimněte si prosím i komentářů pod videem :)): Raise It Up

8 komentářů:

Cece řekl(a)...

Oscar za efekty je vyloženě sranda, ale my všichni víme, že Transformeři jsou nejlepší ;-)

Annaud řekl(a)...

Já jásám už od pěti od rána! Kterému výherci Oscara se dostalo té cti, že se mohl vrátit na pódium a přednést svoji řeč poté, co byl předtím utnut? :) Ostatně letošní ceny byly ve znamení Čechů - vítězka za make-up poděkovala českému štábu, bez kterého by cenu nezískala, vyhrál Ratatouille, na kterém se podílel Pinkava a Irglová na závěr, to byla opravdu perlička! Já písničku moc ohranou nemám, slyšela jsem jí cca 4x, no teď určitě zaplní rádia mnohem víc.

Padmé Andrea řekl(a)...

Annaud: Tak to asi moc neposloucháš rádio. Hrajou ji totiž i tak každou chvíli. :D

Jarmom řekl(a)...

Ta písnička není špatná, ale ohraná už je teď a co teprve ve dnech následujících. Dneska jsem ji slyšel asi 4x a minimálně 5x přelaďoval rádio...

Sanny a Honey řekl(a)...

Ehmmm... pripadam si jako uplny lempl, ale... ja vubec netusim, co je to za pisnicku... XD Myslim, ze radsi pujdu hledat na youTube, abych nebyla tak mimo ;).

Padmé Andrea řekl(a)...

San: Já myslím, že už si tu písničku určitě tak x krát slyšela, jen jí neznáš podle názvu :)

Sanny a Honey řekl(a)...

Padmé: Tak jsem tuhle písničku sice skutečně neznala, ale sehnala jsem si rovnou celý film a podívala se na něj :). A nevím - dle mého názoru to takový hit (písnička i film) není... Asi tomu nerozumím :).

Unknown řekl(a)...

Jo, to byl přesně můj případ. Myslela jsem, že ji neznám a když jsem si ji vyhledala, zjistila jsem, že je fakt profláklá a už jsem slyšela nesčetněkrát. A to normální rádio neposlouchám.