sobota 23. února 2008

Zbožné uslintávání :)

Film The Other Boleyn Girl už má za sebou premiéru. Zúčastnil se jí princ Charles se svojí chotí a řekla bych, že Natalie vypadala lépe, než Scarlett. :) První recenze se dost různí, nicméně pár zajímavých postřehů: Prý by bylo lepší, kdyby Scarlett hrála tu mrchu a Natalie hodnou "Padmé". Víceméně každý chválí obě herečky stejně, ale o chloupek víc se věnují Scarlett - její postava prý během filmu prodělává uvěřitelnější změny, než postava Natalie. Někdo ale podotkl, že spojení Portmanová-Johanssonová naprosto selhalo a že jsou to pouze dvě krásné herečky, které neví, jak mají hrát svoje role. Eric Bana je prý sexy, ale je to jen týpek do počtu, co se nezvládl vyloupnout ze stínu Natalie a Scarlett. Na čem se vzácně shodují naprosto všichni kritici je to, že ani jeden z trojice hlavních aktérů nemá na Kristin Scott Thomas.
Film jsem sice neviděla, ale viděla jsem ukázky a Natalii ta mrcha skutečně moc nejde. Definitivně soudit budu až uvidím celé dílo.

Pár ukázek, posuďte sami (ukázky jsou "nespoileroidní"):
I've Been Kept Occupied
Great Men (Tuhle scénu jsem viděla asi stokrát, ale pořád mi na ní něco nesedí - že by Natalie? :D )
With My Thighs
We Have Been Summoned
Loyalty
The King's Chamber
Exiled to France

Ke kostýmům: Jeden můj zdroj mi prozradil, že zatímco u nás v kině vystavují papundeklové upoutávky na film, u nich v Londýně vystavují kostýmy z filmů. Grrr. Doufám, že se mu je i přes přísný zákaz podaří vyfotit!

A co se týče titulku tohoto příspěvku... :) Holky si asi přenesly obdiv k Ericovi z plátna do reálu. :)))





BTW - Dnes jsou Oscaři. Mám připravené tři příspěvky - Jeden o Alžbětě, jeden o Sweeneym, třetí o Pokání. Jestli vyhraje někdo jiný, tak jsem v háji. :D

1 komentář:

Sanny a Honey řekl(a)...

No... doufam, ze se clanecku o kostymech ve Sweeneym prece jenom dockame... protoze mne osobne se hrozne libily... ostatne, jako cely film :).