neděle 11. května 2008

Momentka

Padmé a Invi na šlapadle a při procházce Prahou, aneb co se Annaud zdráhala dát na Flickr. :)

No co?? Občas mužeme bejt vulgární, ne? Co pořád s těma uhlazenýma blogama! Odvažte se! :))) Vyhlašuju soutěž o nejlepší fotku, na které děláte vulgární gesta... Vše je povoleno! (No, to jsem zvědavá, kdo se zapojí :D)


7 komentářů:

Annaud řekl(a)...

Hele frajerko, a kam se poděla tvoje sprostá fotka :)

Padmé Andrea řekl(a)...

annaud: Milá zlatá, ta není sprostá, tam vypadám, jako bych jedla rohlík. :)

Annaud řekl(a)...

:)

Cece řekl(a)...

Jednu fotku na podobné téma bych měl, ale má polovička my mě za zveřejnění nepochválila, byť jde o malebný pohled ze Špilbeku na západ slunce a vkusné použití prostředního prstíku :-)

Padmé Andrea řekl(a)...

cece: Srabe. :)

Anonymní řekl(a)...

Teda... vy se nezdáte, děvčata... :))

Mimochodem... teď o víkendu dávali Draculu. Tak jsem se dívala... a přistihla jsem se přin studování kostýmů a docela bezděčně se mi vybavovaly tvé hlášky, které jsi toho u článku s kostýmy měla :)).

Anonymní řekl(a)...

San>

vis, jak se tomu rika, vis jak se tomu rika???

mela by ses lecit devce..:-)

a nebo ne..byla by to skoda..:D

Gwen