sobota 12. července 2008

Love Is In The Air

Report z FF č. 2, aby to nevypadalo, že jsme si tam celou dobu šli po krku a štvali se navzájem. San a Cece nafotili pár nádherných fotek, takže jsem udělala láskyplnou sbírku. :) Fotografie samozřejmě nafotila San, Cece a Sovog, za případné problémy s jejich zveřejněním se omlouvám.
EDIT: Doplněna fotografie Annaud a Invi :)
EDIT part. 2: Bylo to těžké, ale máme je: Michvolka a Champie přidáni :)




Treiba má každý rád. :)



Discord a Affaia



Michvolka a Champbacca (ten černovlasý a ta zrzka za Věrkou :))



Xixi a Cece



Annaud a Invi



Oprava: Sup vítá Ondrowana :)



"Pravá láska existuje stejně jenom mezi muži", říká P.J. Trewor a dal Shakeovi k narozeninám tričko. :)



Will je milovník, Budji ještě větší :)



Lord a Albi



Jekkyl a Kendra



Trewor a Martinka




Bossi a Blair




Jarmom a Padmé :) :*



Sid a Tobiash




Dort a Monika

10 komentářů:

Cece řekl(a)...

Ještě o několik fotek víc a šahal bych po kapesníčku :-)
Moc hezké ^_^

Sid řekl(a)...

Hezké :)) Ale s Michvolkou a Champbaccou nevim :( Co jsem to za paparazziho, ze zrovna je vynecham :P *stydi se a bije hlavou o stul* Možná prohledat Randalfovy fotky, ale to by chtelo nejakeho odvazlivce/netusim, jestli je nekdy fotil. BTW - chybi mi tu laskyplna fotka Padme a Michvolka ;D

Annaud řekl(a)...

A fotka Padmé/Annaud je kde? :)

Padmé Andrea řekl(a)...

annaud: Která? :)

Anonymní řekl(a)...

Jé, Padmé, máš tam chybu :). To není "dam vítá Supa", ale "Sup vítá Ondrowana" :)).

Anonymní řekl(a)...

Ale vidíš, to mne nenapadlo udělat report takhle :). Už jsme měly na Missions sexy muže, ufounky, "víš, já tě mám rád", ale tohle je také velmi roztomilé :). Musím uznat, že některé momentky se mi povedly (třeba zrovna ta s tebou a Jarmomem :)) ).

Padmé Andrea řekl(a)...

San: Díky, opravím to :)

Anonymní řekl(a)...

Zase mi nevyšlo vyhnout se foťákům. A ani má rozmazávací aura už nefunguje... Kruci :D

Anonymní řekl(a)...

Kdy jsme na conu něco takového provozovali?? Na tohle si nějak nevzpomínám :(

Anonymní řekl(a)...

Nic netušící sledovatel by si ani nevšiml že spolu Michvolka s Chambaccou vůbec chodí, kdyby měl soudit podle té fotky :) Měli bychom se víc muchlovat před foťáky *stydí se* a měli bychom se u toho tvářit jako normální, psychicky zdraví jedinci, ne jako na téhle fotce *stydí se ještě víc* :D