pátek 5. září 2008

Max "Constantine" Payne

Přemýšlím, jestli mě trailery a plakáty na Maxe Payne znepokojují v negativním nebo pozitivním slova smyslu. Na film se těším, hru jsem zbožňovala a trailer je fakt našlapanej. (Je to Olga Kurylenko, nebo ne?) Vidím úplně stejnou atmosféru jako ve hře, Marky Mark mluví podobným hlasem jako Max Payne ve hře, ale co ta stvoření ala Constantine?!
Constantine se mi líbil, ale ve hře se žádné nadpřirozené bytosti nevyskytovaly. Je pravda, že Max je tak trochu psychouš (nebudu spoilerovat proč), a i ve hře měl halucinace a divné vidiny (tyhle části jsem ve hře nesnášela), ale rozhodně to nemělo drápy a křídla. Je tedy možné, že film Max Payne bude střižený tajemnem. Nebo že to jsou prostě jen výplody Maxovy pochroumané mysli. Je pravda, že dneska není nikdo na nějakou střílečku, pokud není extra originální, zvědavý a tajemno by to mohlo patřičně okořenit. Ale fanoušci hry zase nejsou nadšeni z představy Maxe Payna Spasitele. No ale pokud se to dobře udělá... Uvidíme.
..."Devil is building his army" (Už zas???! :))



4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To maji byt ty halucinace a divné vidiny :)

Padmé Andrea řekl(a)...

Blaire!!! Spoiler!!! :)

Unknown řekl(a)...

Dle IMDB to bohužel je Olga. :( Nemám ji ráda. Jestli má být i v Paynovi, tak opravdu doufám, že si v Bondovi u mě spraví reputaci a bude se na ni dát koukat.

Salla řekl(a)...

Hru jsem nehrala, film vypada zajimave. Diky za tip