pondělí 1. září 2008

1995-2008

V 15 jsem nastoupila na střední školu se svým oblíbeným výrazem "nepřibližujte se ke mně". Ne, že bych se nechtěla kamarádit, je to taková moje obrana, mnohdy oprávněná.
První den jsme zjistili, že náš třídní je bývalý prodavač bot. Nechal nás nahlas a před celou třídou předčítat celý školní řád. Část o těhotenství a mateřství schytala vytáhlá, hubená holka s podivnými vlasy a v tričku Supermana.
"Mamko, máme ve třídě dost divný lidi." hlásila jsem pak doma.
4. září (asi:)) je to 13 let, co se s Eliškou/Annaud/Elízou/jak chcete, znám. Slavíme každý rok, protože je s podivem, že jsem spolu ještě vydržely i přes ty mega extra krize i krizičky. :) Teď asi čekáte nějaké veselé historky z období naší puberty, ale za těch 13 let se toho stalo tolik, že si nic nepamatuju. Klišé proslovů se zdržím, nemusím říkat nic, co by ona stejně nevěděla. :)
Už jsme dospělé, i když mi to někdy nepřipadá. Jsem zvědavá, jak to bude vypadat, až budeme starý báby. :) Nicméně jak podotkla její sestra: Jo, taky jste bejvaly mladý, co?
A za těch 13 let nemáme moc společných fotek. Je to divný, ale je to tak. Něco jsem přece jen vyškrábla, takže enjoy.

Fotka z maškarního plesu na Majálesu. Scullyová a Chaplin. Měly jsme úspěch. Nikdo si nebyl jistý, zda je Chaplin holka nebo kluk.


Tady jsme střílely nějaký vlkodlaky... :)


Přesně vím, čemu se smějeme: cizímu neštěstí, přesněji ožralému Vodenovi, kterému je hodně špatně. :)


Najděte pět rozdílů...



Tohle nás nutí dělat dodnes.. Holky, dejte si pusu. Jen malou... Už to nezkoušejte, je to pro nás přežitek po těch x letech :)


Děláme si navzájem blbečky na přednáškách. My tomu tak říkáme. Vykašlala se na mě pouze jednou a to na SpyConu. :) Proč si mi nezavolala? zeptala se, když jsem jí líčila ty problémy. A takhle je to se vším. :))


Popřejte nám šťastné výročí a my vám za to ukážeme paroháče :)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Chci toho parohace, takze... stastne vyroci, holky! XD

Unknown řekl(a)...

Takové dlouholeté přátelství je krásná věc. Ale někdy pekelně složitá. Netušila jsem, že se znáte až tak dlouho...
San: Proč my sakra neslavíme? :D A teď jsem si spočítala kolik by to bylo... OMG

Sid řekl(a)...

Jak se koukám na to "najděte 5 rozdílů" tak mi to bůhvíproč připomíná tu tvoji/vaši SW fanfiction :D Přání šťastného výročí už tu je, tak já ještě dodám (a je to na toho paroháče tím tuplem): Ať vám to vydrží! :)

Anonymní řekl(a)...

Bossi: No pokud bychom to mely brat od skolky... panecku, to je opravdu desive cislo XDD.

Cece řekl(a)...

Náááájz :-)

Anonymní řekl(a)...

Taky šťastné výročí přeju (znát se s někým -náct let a nezabít ho a pořád se kamarádit, to zaslouží ocenění).
Pět rozdílů, jo? No, Padmé má úplně jinej kostým (to je jeden :D ), Annaud má o dva milimetry delší vlasy a je namalovaná a... tím bych asi tak skončila. Hmmm...

Anonymní řekl(a)...

Hm, marně přemýšlím, že já to dotáhla na dvanáct. Vrcholem bylo svědkování na svatbě... :)
Každopádně si užijte ještě (nejmíň) pár takových výročí :)