sobota 23. srpna 2008

Spolužáci

Padla na mě nostalgie. Annaud nedávno zabrousila na stránku spoluzaci.cz a našla naši bývalou střední školu. Tak jsem se zaregistrovala a nestačím zírat. To už je to tak dlouhá doba od našeho maturitního plesu? Neuvěřitelné, jak ten čas letí...
Samozřejmě. Jsou vdané, ženatí, rozvedení, mají děti. Někteří se nehli z rodného hnízda, jiní jsou už daleko. Ty nejnepravděpodobnější slečny jsou vdané, ti nejnepravděpodobnější pánové mají děti. Jeden z nich tam má fotku z kandidátky ODS. :)) Už jsme dospělí. Když si vzpomenu, co jsme tak vyváděli v prváku a teď porovnávám fotky, zdá se mi to naprosto neuvěřitelné a tak dávno. Napadá mě, že těch kolektivů už bylo vlastně hodně. Základka (v mém případě tři, kvůli stěhování), jedna vyšší odborná škola, vejška, ale přece jen z nějakého důvodu vám ta střední škola přiroste k srdci nejvíc.
No, nebudu je přehnaně vychvalovat, vzor ideálního kolektivu jsme nebyli. Na školu jsme přišli jak vyplašené srnky a pak nastoupila těžká puberta. V té době se asi člověk formuje nejvíc a řada z nás prošla šíleným vývojem.
Už jsem je neviděla strašně dlouho, z několika jsme měla strašný šok, když jsem si je prohlédla na fotkách. :) Sice vidím pár povědomých rysů, ale někteří jsou už prostě jiní.
Střední škole vděčím za pár věcí. Byla to střední obchodní škola, maturovala jsem z účetnictví. Já, těžký diskalkulik, který už tehdy věděl, že tohle fakt ne-e. :) Taky jsem potkala Annaud a i přes občasné neshody doufám, že je to kamarádství na celý život. Ale abych nezapadla do nostalgie... Eliško, pamatuješ, jak ti říkali predátore? :))

A malé retro, co jsem našla. :)) Padmé v patnácti na školním výletě ve Španělsku. (ta vlevo :))



Padmé sedící na bobku v klobouku uprostřed, Annaud v pozadí... Půlnoční překvapení na maturáku. Dámy se převlékly za pány a naši pánové na striptérky. Toto je úvodní fáze vystoupení. Pánové se nudí, čekají na dámy a kouří u toho. (To jsme si ale neuvědomili, že si spousta našich rodičů všimne, jak někteří drží svoje cigáro velmi profesionálně, což byl jasný důkaz o našem kouření. :))



Najdi si svou Annaud a Padmé. :))



Mimochodem, oboje šaty, co má na fotkách ze Španělska a na té společné, mám dodnes a pořád mi jsou, takže v tomto směru zatím dobrý. :))

8 komentářů:

Cece řekl(a)...

Návraty do školních let jsou fajn.
Zrovna nedávno jsem se díval na to, co jsem natočil na kameru na základce... kapánek jsme porostli :-D
Jinak ani Padmé a ani Annaud se moc nezměnily ;-)

Annaud řekl(a)...

Ježíši!!!!

Unknown řekl(a)...

Je tak hezké vědět, že nejsem jediná, kdo u takových fotek dělá "Ježíši!" :D
Hmmm... To půlnoční překvapení mi něco připomíná... Že by naše půlnoční překvapení? Pánové nebyli striptérky, ale tanečnice kankánu. Náramně si to užívali - obzvláště experimenty se šminkami. Naučit se kankán pro ně byl horor. Pro dámy to bylo horší - vyčesané a hodiny kadeřníky tvořené účesy nešly moc dohromady s klobouky. :D
Hezká nostalgie...:)

Padmé Andrea řekl(a)...

Bossi: nechodila si s námi na školu? Přesně takové půlnoční jsme měli my. Tančili jsme taky na kankán a vůbec jsme to neměli připravené. Klukům padaly z výstřihů mandarinky. :D

Anonymní řekl(a)...

Jeje.. ty boty ze Spanelska.. to byly casy kdyz se tohle nosilo :D Taky jsem je mela, ale me bylo asi dvanact :) Ja jsem vzdycky mela vsechno az kdyz to bylo z mody :)

Padmé Andrea řekl(a)...

Jo, ty boty jsem strašně milovala a nosila jsem je pořád, i když se mi třeba nehodily k hadrům. :)))

Sid řekl(a)...

Hezké :) ... a jak tak koukám, tak severní Morava, nebo spíše takový bezvýznamný bodík na mapě jako je Příbor a místní gymnázium, jsou jediní, kdo maturitní ples nepořádá Oo - u nás to byla (a ani ne vikingská, pff :P) akce v místní hospodě. Uvažuju jestli to není trochu škoda :)
Mimochodem, s Annaud jste velmi dobře poznat :D

Anonymní řekl(a)...

Úplne ses mi trefila do nálady... včera jsem totiž viděla Battle Royale (nedávno vyšlo na jednom z těch levných DVD), japonskou středoškolskou vyvražďovačku. Z celé třídy smí přežít jenom jeden. Naprosto depresivní.
Asi jsem divná, ale líbilo se mi to... a vzpomínala jsem na svou střední. TAK drsný to tam, pravda, nebylo :)