pátek 9. ledna 2009

...

Asi se divíte, proč se tu dlouho nic neděje. Jak už jsem psala, závěr roku 2008 se mi moc nevydařil a začátek ledna mě zlomil. Určitě teď budete přemýšlet, co se asi stalo, ale stejně to nevymyslíte. Můžete mi akorát držet palce, abych se z toho brzy vyhrabala. Moc si to přeju.
A díky všem, kteří o mé situaci ví a pomáhají mi.

10 komentářů:

Pipin řekl(a)...

No tak to ty palce držím, i když nevím oč se jedná...

Unknown řekl(a)...

To zní docela děsivě. Podle toho mála (mála mála) co o tobě vím, mi přijdeš jako osoba, kterou jen tak něco nezlomí. Buď jak buď... Držím všechny čtyři palce, ať je líp.

Gwen řekl(a)...

Přidávám se k držení palců...

Anonymní řekl(a)...

Taky se přidávám do unie držení palců.

Anonymní řekl(a)...

Taky si nasazuju palečnice.
Yanna

Cece řekl(a)...

Tož já bych aj držel palce, ale nevím čemu, tak bych je mohl držet špatně :-(

Anonymní řekl(a)...

Však jednou bude líp...

Artoo řekl(a)...

Držím držím nepustím.
Mohlo být hůř...a pokud ne, tak teď už bude jenom líp :)

Anonymní řekl(a)...

Taky držím palce... na rukou, na nohou, všude.

Inline Škola, celá ČR řekl(a)...

Ahoj jsi super koukám na tvůj blog, ty kostýmy jsou skvělé jsi krásná ženská. Co já bych za to dal mít takovou ženskou, která žere Star Wars :-)