sobota 2. května 2009

Music videa

Jelikož si mě někdo vyhmátl na youtube a neustále práská moje videa (to zřejmě ta kreténská česká verze do toho vznesla takový rozruch), tak se s vámi o některé podělím, dokud je nesmažou. Některá už jsou pryč... Pokud jste je tedy ještě neviděli. :)

Star Wars video. Jedno z mých oblíbených. It´s all coming back to me now...


Tohle video mělo asi nejmíň pozitivních ohlasů. Prý špatná hudba, hodila by se spíš nějaká truchlivá... :) Requiem for Jedi Order


Video z doby, kdy jsem neuvěřitelně ulítávala na Tróje a Breďákovi.


I gayové se můžou milovat. Zkrocená hora je prostě super.


No a na ten zbytek, včetně videí z Dawson´s Creek se můžete podívat na mém profilu. Než to smažou. :)

6 komentářů:

Fuxoft řekl(a)...

U prvniho a tretiho mi to hlasi "Toto video neni dostupne ve vasi zemi" - to vypada jako kdybys to TY SAMA tak nastavila, aby to nebylo zobrazitelne z CR...

Padmé Andrea řekl(a)...

Já to mám vidět normálně.

Fuxoft řekl(a)...

I kdyz nejsi nalogovana v googlu/youtube?

Padmé Andrea řekl(a)...

To nevím, ale fakt nemám tušení, jak se to přenastavuje, nic jsem s tím nedělala.

Blair řekl(a)...

Nejenom tobe banuji videa ... ja jsem na tom stejne ... :) ...

Anonymní řekl(a)...

Zkoukla jsem Dawsona. Vtipné :D Ale Troja je fakt roztomilá...