pondělí 22. června 2009

Král neutíká z boje...

Začnu trochu netradičně. Dnes jsem měla se šéfovou rozhovor na téma "co je animovaný film?" Přiznám se, že jsem to vzdala. Nicméně řekli byste, že film, ve kterém hrají živá zvířata, jen pohybují ústy a jsou dabovaná, je animovaný? Pokud řeknu "dívejte se na tento animovaný film" diváka to zmate, i když se tím možná myslí počítačová animace... Nebo já nevím.
Minulý víkend mě Valkýra vzala na menší sraz. Ověřovala si celkem pečlivě, jestli se mi na něj chce jít. Přiznávám, šla jsem hlavně kvůli ní, protože jsem ji dlouho neviděla. Když se mě kolem půlnoci zeptala, jestli mi ti lidé chyběli, odpověděla jsem pravdivě. Ano. Jedna osoba se možná vedle mě cítila nesvá, ale nezlobím se na ni. Narozdíl od jiných měla rozumné vysvětlení, nepoužívala žádné rádoby morální fráze a já její argumenty uznala. A ráda jsem ji viděla.
Eliška mi minulý týden na jednu otázku odpověděla: "Asi kvůli tobě, jen to nedávám najevo." Tím mě potěšila. A zase měla pravdu, zuřila jsem jak tygr.
Milan mi pomohl v situaci, o které si myslel, že mi není schopen pomoct. :) Zní to podivně. :))

A co jinak... Asi tak...



Král se do toho trochu zapletl, ale rozhodl se, že dá věcem volný průběh...

1 komentář:

Bragi řekl(a)...

On ten původní význam "animace" je oživení, rozpohybování něčeho dříve nehybného (třeba nekromanti si svoje sluhy taky animují), takže podle mě tam tenhle druh filmů patří taky, ale ne že bych si na něj tedy vzpomněl, kdyby se mě někdo čistě náhodou ptal.