pátek 28. března 2008

Caspian Fashion... a další :)


Přednášku o filmových kostýmech z prvního dílu Letopisů Narnie jsem měla už dvakrát. Ani jednou jsem ji nestihla celou, nicméně pokaždé, když přednáším pro jakékoliv jiné lidi, než pro starwarsáky, je to radost. Reagují, ptají se, cítím odezvu a nemám pocit, že mluvím do zdi. Nevím, čím to je. OK, možná už jsou Star Wars fani unavení, nikde nic nového... Ale člověka to občas tak trochu otráví.
Princ Kaspian bude mít premiéru v polovině června a bohužel je pozdě na přípravy na další přednášku. Po shlédnutí pár fotek je mi jasné, že druhému dílu bude chybět výrazná postava jako byla Bílá čarodějnice. Na jejích kostýmech si dala návrhářka skutečně záležet a rejpat se v symbolice jejího "tajícího" kostýmu byla radost. :)
Kaspian je metrouš bez charisma, na druhou stranu, do čeho chcete oblékat takového hrdinu? :) Lucinka nám trochu vyrostla, Zuzana ještě víc a její kostýmy jsou podle prvních informací i obrázků trochu odvážnější (a podle mého soudu asi zatím nejlepší :))
Doufám, že tu někdo má rád Letopisy Narnie tak, jako já. :) Aslana jsem vždycky chtěla mít doma a vidět ho v digitální podobě bylo splnení dětského snu. :D Mrkněte na velké fotky, než se v tom začnu na nějakém conu rýt podrobně. :)
Opravdu veeeeliký metrouš :)
...a ještě jeden. :)
Edmund
Lucinka
Mirek Dušín...pardon, Petr :)
Zuzana (kterou pak už budou víc zajímat punčochy, než Narnie - výrok, který pobouřil velkou feministku J. K. Rowling :)

Menší promo obrázky: Edmund Sekáč a Edmund Drsoň
Lucinka a blížící se puberta, kterou nezamaskuje ani sametový kostým s kvítky :)
Petr má ze sourozenců nejlepší kostýmy..., protože jak říká symbolika je to vůdce skupiny a nelepší bojovník
Zuzanu čeká "romance" s Kaspianem , proto je třeba nové upnuté kostýmy a sexy pohled :) a rozevláté vlasy :)

Fotky z filmu:
Zuzaniny kostýmy vypadají zatím nejlépe: Fialová je dobrá , Kombinace koženého korzetu a rudé barvy... to mají mladí princové rádi :)
a Lucinka v jemně zeleném plášti nemůže uvěřit vlastním očím. :)
Bez navlhlých vlasů a hnědé, polorozepnuté vesty s volnou košilí se žádný sexy chlap neobejde. :)

Co si dáme příště? :) Vyberte si z mé široké nabídky, je to na vás, dejte mi vědět. :)
Náročný kostým temného rytíře... (a kostým postavy, která údajně vyčerpala jednoho herce tak, že se předávkoval...)
... a návrhářku Lindy Hemming zaměstnal natolik, že se na Množství útěchy musela podílet jen jako konzultantka.
nebo chcete vědět něco o kočkách? :)
Co takhle klasiku z Moulin Rouge? nebo když už vyrážíme na stejnou výstavu, nedoplníme si znalosti? :)
OK, nebo si dáme další kolo oscarového Zlatého věku...
...nebo vzdáme čest poraženým holičům?
Něco jednodušího, třeba Hvězdný prach nebo Zlatý kompas?
Tohle je tak do počtu, abyste věděli, že v Bradavicích se už něco děje a Hermiona je opět v růžovém.
Chcete vědět něco o mém oblíbeném muzikálu, jeho otřesné filmové adaptaci a kýčovitých kostýmech,, které mě tak strašně zklamaly, ačkoliv jejich návrhářka o pár let později stvořila kostýmy pro Zlatý věk?
I o těchto děsivých barevných kombinacích se lze bavit, zvláště když to některé fanoušky hrozně štve, že? :)))
Kdo chce něco vědět o klasice všech klasik?
Z jiného soudku: Touží dámy vidět "oscarovou módu" ve velkém rozlišení? :)
Sorry, překlep... :D

3 komentáře:

Sanny a Honey řekl(a)...

Já... nnemůžu si pomoct... ale po shlédnutí druhého traileru na Narnii a prohlédnutí obrázků tady u tebe, Padmé... došla jsem k závěru, že je Kaspian prostě sexoš... Jsem divná, že ano...? :(

Padmé Andrea řekl(a)...

Každý máme jiný vkus. :) Uvidíme, jak to dopadne. Já jen psala, že už to není tak výrazná postava jako Jadis. :)

Anonymní řekl(a)...

Hmm... Narnie je moje srdeční záležitosta a není to jen vzhledem k sympatickým hercům a hzeké krajince... :D Jsem zvyklá číst spíše články na téma "Kaspian je hezuuu", "Miluju Zuzanuuu" a "Petr je fakt božííí". Proto mě tenhle pohled na postavy překvapil a to velmi mile, plus přičítám také za to, že jsem se zasmála :D Taková ironie a nadhled.. :)Dííky