středa 22. října 2008

Shall We Dance? - Finale

Nejdřív bych vám všem chtěla poděkovat za vaše názory. Nakonec jsem se přiklonila k názoru těch, kteří jsou mi nejbližší a dobře mě znají (tzn. Jarmom, máma a Eliška). Tak nějak se částečně jako první trefila i Michvolka (Neměly bychom to zase zapít? :)) a i Tess. Koníčky jsou hezká věc. Ale pak se stanou povinností...
No a navíc jsem se skutečně nedokázala s Flirtem rozloučit. A tak jsem to řekla i lektorce. Miluju oba tance stejně a nechci se vzdát ani jednoho.
Dozvěděla jsem se, že do ledna byla výběrová skupina uložena k ledu.(že by i ostatní slečny měly podobné úmysly? :)) Do té doby už se mi tréninky nemusí krýt. A nabídka příležitostného vystupování mě uklidnila docela.
A co je nejlepší - začíná kurz s názvem Latin Flirt Dance. Tedy latinsko-americké tance s tyčí. :)


Možná jste pochytili, že jsem psala, že jsem dostala nabídku od lektorky tance Ivy Langerové, zda bych nechtěla tančit v její výběrové skupině. Zpočátku jsem si myslela, že to budu muset odmítnout kvůli práci. Přece jen - tréninky minimálně 2x týdně, před vystoupením 3x a pak samotná vystoupení. V práci jsme to nakonec vyřešili, že by se to snad dalo skloubit.
Jenže pak jsem se dozvěděla, že bych se musela vzdát své druhé "srdcovky" - Flirt Dance, protože tréninky by se mi kryly. Takže mám na výběr - buď se věnovat jen latině a to pořádně, nebo dál tančit latinu i Flirt, ale jen tak "pohodově".
Nikdy jsem v tanci žádné velké ambice neměla. Tanec je pro mě forma relaxace, příjemný způsob, jak posilovat, aniž bych musela hekat v posilovně a taky určitá možnost jak se vyjádřit. Jenže lektorka na latinu ve vás dokáže vzbudit skutečné nadšení.
Některé nabídky se strašně těžko odmítají. Ale představa, že se vzdávám Flirtu je poněkud... bolavá.
Co byste udělali vy? A prosím, neříkejte, ať si vyberu to, co mě baví víc. Miluju obojí úplně stejně. :)
EDIT: Zapomněla jsem dodat, že z výběrové skupiny nelze jen tak odejít, když vás to přestane bavit. Ve chvíli, kdy lektorka vymyslí sestavu pro deset lidí, musí jich být deset až do odvolání.. nebo do nové sestavy.

EDIT2: Dnes jsem se lektorce na Flirt svěřila se svým dilema. Reagovala "to mi ani neříkejte, já s vámi počítám na vystoupení v lednu". Pak jsme začaly plánovat můj přesun na jiné kurzy...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No, věřím, že je to těžké, ale na tvém místě bych asi zvolila tu Langerovou. Přece jenom, do Flirtu můžeš pak chodit kdykoliv, kdyby tě to přestalo s Ivou bavit či kdybys na to později už neměla čas, ale takováto nabídka se přece nemusí nikdy opakovat. Aspoň na zkoušku bych do toho šla :).

Anonymní řekl(a)...

Latina - rozhodně.
David

Anonymní řekl(a)...

Taky bych šla do latiny. Kolikrát budeš mít takovou šanci?

Padmé Andrea řekl(a)...

Thal: Už asi nikdy, ale já jsem nikdy nepřemýšlela o tom, že bych se tanci věnovala nějak "nad rámec". Nabídka mě sice potěšila, ale když si představuju, co všechno by to obnášelo... Dneska jsem navíc začala přemýšlet, že se skutečně může stát, že se to zkříží s prací a bude hůř. :(

Anonymní řekl(a)...

Ja bych ji odmitla. Uz takhle mas malo casu a konicek je pekna vec, ale jakmile ho zacnes delat s "profesionalkama", jak te tak znam, tak se budes snazit byt v tom uplne nejlepsi ze vsech a skonci to tak, ze budes bud moc zklamana a nebo nebudes stihat nic jineho.

Anonymní řekl(a)...

Pokud nebudeš mít čas, to je jiná věc. Ale kdybych já měla tu možnost a aspoň relativně dostatek času... Jenomže já jsem magor :)

Padmé Andrea řekl(a)...

Michvolka: Na druhou stranu máš pravdu. Povýším koníček na něco, co budu prostě MUSET dělat a budu to muset dělat do nejlíp a taky může jít veškeré nadšení do hajzlu.

Anonymní řekl(a)...

Já osobně, kdybych byla na tvém místě, tak do té latiny nejdu. Jako koníček a odreagování je to výborný, ale v tu chvíli, jak se tomu prostě MUSÍŠ věnovat, tak to často začne bejt pěknej vopruz. Jasně, že když tě s něčím takovým osloví, tak je to pocta - ale musíš si říct, jestli jsi ochotná tomu v budoucnu něco obětovat. Protože určitě budeš muset.
Ale je to hlavně na tobě - pokud tě při tanci latina pohlcuje, je to trochu jiná situace než pokud je to prostě jen bezva odreagování. Rozhodnutí je jestli tančit naplno, nebo se bavit.
Jak jsem už říkala, já bych do toho nešla. Hlavně bych si nevěřila, že tomu dlouhodobě dokážu (a budu ochotná) dát tolik, kolik bude třeba. A příčilo by se mi nějak to flákat, když už.