úterý 7. října 2008

Už zase?

Ano, už zase. Mám nový kostým. Moje číslo čtyři. :) Myslete si, že jsem cvok, ale mě to prostě baví. Je mi jasné, že neujdu různým názorům a pohledům a otázkám, kolik to stálo. :)
Tentokrát jsem se rozhodla pro kostým Padmé z vystřižené scény z Epizody II. Je to jednoduchý kostým, ale má krásnou barvu i střih. A pro zvědavce: Je zatím nejlevnější, co mám. :)) Problém je trochu se sponami vpředu a vzadu, bohužel vyšly tmavší, než autorka kostýmu předpokládala. Čelenka je sice hotová, ale při zkoušení praskla, asi mi vyrostla hlava. :)
Tímto chci paní, která vytvořila tři z mých čtyř kostýmů, veřejně poděkovat. Je skvělá. Všichni, kdo říkají, že mé kostýmy nestojí za nic (a jsou tací) neuráží mě, ale především práci profesionálky, které si nesmírně vážím a budu ji hájit.
Nebudu už tentokrát tvrdit, že tento kostým je FAKT poslední. Už teď vím, že není. :)






No a na závěr bonus, fotografie mého čísla tři od mého bývalého šéfa.





11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty už máš tu Leiu taky?!?! Všechny Vás nemám rád - jaké máš číslo ;) :D
David

Sid řekl(a)...

Musela jsem zabrousit na CSWU, abych zjistila, co je ten kostym vlastne zac... Jestli bych si neco takoveho vzala na navstevu u rodiny nevim, nevim. Ale vypada to moc hezky. Bude i plast? :)
BTW - ten koutek, ve kterem je to focene, je slintaci - zvlast ta skrinka vpravo :D

Salla řekl(a)...

Hezký!
Za chvili budeš mít na jeden con víc šatů, než stačila Amidala vynosit za jeden díl :D

Artoo řekl(a)...

Nadherne saty! Slusi ti vic nez "originalni" Padme :)

Anonymní řekl(a)...

Originál už jsem viděla. Ale vypadají fakt dobře. Navíc, na originál si těžko šáhnu, ale ty se třeba tak cukat nebudeš :D

Padmé Andrea řekl(a)...

Thal: Jsou lidi, před kterými utíkám, když jsem oblečená v kostýmu, ale ty mezi ně nepatříš. :))

Salla: Con má deset dní, takže zatím je to OK. :)) A třeba takový Tarkin Eternal už mě úspěšně dohání.

Sid: Ne, plášť nebude.

David: A neměla urvanou hlavu, heč! :)))

Anonymní řekl(a)...

Panečku, Padmé, vypadáš úžasně! Ten kostým ti ohromně sluší. A ty fotky "od šéfa" jsou rovněž velmi povedené, takové... no, kupodivu profesionální ;).
Mimchodem, pozadí za tebou také nemá chybu, takovouhle sbírku bych si dala také líbit ;).

A jeden vlezlý dotaz: chodíte třeba někdy, slovem "vy" myslím "pražskou elitu SW fanů" ;), na pivo? Že bych se k vám někdy přidala... pokud by to nebylo ode mne příliš dotěrné...

Padmé Andrea řekl(a)...

San: Nějací starwarsáci chodí do čajovny. To ví Tess.
Jestli tou "elitou" myslíš třeba Elišku, Dorta nebo Milana, tak mi napiš do mailu své číslo na mobil a já ti napíšu, kdybysme šli zase vybrakovat nějakou hospodu. :)

Anonymní řekl(a)...

Padmé> Tak to se cítím poctěna :)

Antrey řekl(a)...

Tak tohle je paráda, moc ti to sluší! (Přemýšlela jsem, jestli víc slintat nad kostýmem nebo tou výstavkou za tebou, nemůžu se rozhodnout ;-)) Já mít tvou postavu a dost financí, taky bych si posháněla co nejvíc kostýmů. Takhle ale musím shánět něco méně finančně náročného a méně odvážného. :-)

Anonymní řekl(a)...

Krásný kostým. Neuvěřitelně ti sluší, střih i barva.
A to já si připadám jako pošuk, že pořád makám na něčem na kostýmu (ale vypadá +- pořád stejně). A proč vlastně, vždyť hrát si s kostýmem je normální...
Z kuriozit za tebou ti asi nejvíc závidím to malé nenápadné úplně dole, o čem tuším, co je :D