úterý 25. listopadu 2008

Moje "číslo 5"

Naladíme se na jinou notu, ne? :) Tak toto je moje číslo pět. Chápu, je to trochu odklon od mých tradičních kostýmů a upozorňuji, že pouze dočasný. :) Ráda bych poděkovala Eternalovi, že mě zlanařil a zrealizoval realizaci. :) A také mu děkuji za pásek, hodnost a tu úžasnou hand pike. :) Tím se mučí rebelové. A já vás proženu, rebel scum, to si pište!! :)) A také děkuji krejčové, která už má v uniformách praxi. Precizní práce. Jen tak pro informaci. 501st se mě netýká. :) Mám sukni a ta je nepřípustná.
Seznamte se s Lady Vader. :)) Blíže ji poznáte na Koprconu. I když nevím, jak to dopadne s botama. To jsou ty, ve kterých jse upadla. :))

Edit: Hledám dobrovolníka, který by byl ochoten obarvit mě na libovolné fotce na modro. Plus rudé oči. :) Díky moc.











22 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Žjóva, čelist mi spadla až na notebook. Hrozně ti to sluší, tleskám, vypadáš jako sexy domina XD.

Anonymní řekl(a)...

Sakra, to ti sekne.
Ne, nemyslím, že bys vypadala jako Hitlerova mladší sestra. Vypadáš zle a až nechutně sebevědomě, to je fakt. Kromě toho ti ta bílá ohromně sluší. A proč by důstojnice nemohly nosit sukně?

Padmé Andrea řekl(a)...

Tess, ty jsi asi neslyšela, jak jsme řešili pravidla 501, viď? :)

Anonymní řekl(a)...

Ale jó, slyšela. To byl spíš takovej obecnej povzdech. To už by rovnou mohli říct, že ve filmu žádný ženský v imperiálních silách nejsou, takže v 501 taky nemůžou bejt.
Fenomén 501 mě naprosto fascinuje... tedy převážně ta ohromná zkostnatělost celého systému. Dále k rozvedení případně z oka do oka, protože to je na dlouho... :)

Padmé Andrea řekl(a)...

No moc to tu nevykřikuj. :)))

Anonymní řekl(a)...

Tohle jsem nečekala... :D

Salla řekl(a)...

Wow! :D

Cece řekl(a)...

Muhehehe (jakože líbí ;-)

Anonymní řekl(a)...

Takhle nějak sis to představovala?

Unknown řekl(a)...

A nebo o něco víc Chissovatého?
Tedy, kdybych neměla konexe u Imperial Intelligence, tak se jako spíše pro-rebelsky smýšlející začnu bát :D Sluší ti to moc.

Padmé Andrea řekl(a)...

Tess a Sid: Wow, to je hustý! :) Díky!!
I když na té Chissovaté vypadám jak... vlkodlak. :))

Anonymní řekl(a)...

Stejně se mi nejvíc líbí tahle... :D

Padmé Andrea řekl(a)...

Tess: No, tak ta je hustá! :) Zvláště ty nožky!

Anonymní řekl(a)...

Tess> Jj, poslední vede.

Sid řekl(a)...

Padmé> Naja, síla asociace... ale - kdepak vlkodlak - Thrawn byl předloha. Ale oči jako jedna velká duhovka bez zorničky vypadají podivně vždycky... tedy pokud jeden není Asgard :/

Tess> Tak to je krutě dobré! Modrá kolínka super! XD

Unknown řekl(a)...

Budoucí nejhezčí Grand Admiral 501st Legion.

Tess> O té zkostnatělosti bych dal rád někdy řeč :-D

Anonymní řekl(a)...

Sakra, já tam v tý druhý zapomněla Padmé namalovat pusu! Padmé, chceš ještě aplikovat modrou rtěnku? :)

Tarkin>> Klidně, pokud mě vyvedeš z omylu, budu jen ráda :)

Anonymní řekl(a)...

Neodolala jsem a upravila jsem také jednu fotku. S výsledkem jsem docela spokojená, snad se ti bude, Padmé, líbit :).
Tady je.

Padmé Andrea řekl(a)...

San, ta je perfektní! Líbí se mi moc. Díky moc.

Jen přemýšlím, v čem to všichni barvíte a jak to děláte. :))

Anonymní řekl(a)...

No, nevím, jak ostatní, ale já v photoshopu objedu všechno, co má tělovou barvu, udělám z toho novou vrstvu a pak si hraju s vyvážením barev. Samostatně potom i pro oči a pro pusu - když nezapomenu. Není to těžký... když máš ten software.

Sid řekl(a)...

San> Ta je skvělá! Hrozně se mi líbí ta barva, cos použila - vypadá moc hezky, tak přirozeně.

Padmé> Taktéž Photoshop. :) Adjustments a taky nějaké to menší dobarvování.

Salla řekl(a)...

Zeby predzvest art souteze na Koprconu? Obarvete si Padme live?:D

(u me vede San)