pondělí 24. listopadu 2008

Fall

Tento zážitek je čerstvý. Dnes ráno jsem šla normálně do práce. Měla jsem natáčet. V jednu jsme vyjeli, pak nám oznámili, že se termín posouvá o hodinu později. Fajn. Vrátila jsem se "na kopec" a rozhodla se, že si zajdu na oběd. Vydala jsem se do prasečáku (naše jídelna, toho času jediná, v druhé je rekonstrukce). Zjistila jsem, že je tam fronta, tak jsem se otočila na patě a chtěla sejít ty super mramorové schody zpátky. Byly mokré a já se nechytla zábradlí. Podjely mi nohy, zajisté to musel být super pohled, protože mi zcela jistě vystřelily do výše a já spadla přímo dozadu. Rána do hlavy, mezi lopatky a na prdel.
Ztratila jsem dech a myslela si, že umřu. Nemohla jsem dýchat, cítila jsem příšernou bolest a točila se mi hlava. Nikdo tam v tu chvíli nebyl, tak jsem se chvíli válela na schodech, ve svém super saku za 1500 korun (je teď špinavé jako prase). Pak se mezi dveřmi zjevil šéf - ten nejvyšší. Pomohl mi vstát. Chvíli byl klid. Do toho volal David, že je úplně v píči.
No a pak to přišlo. Bylo mi zle. Fakt strašně. Říkala jsem si, že umřu. Asi před 14 dny přijeli pro Karla (pokud čtete bulvár), tak teď si trandili pro mě.
Ve stejnou chvíli si T-Mobile usmyslel, že jsem nezaplatila fakturu, tak mi vypnul telefon.
Před celým kolektivem mě naložili na nosítka (představuju si, co tam musí o mě kolovat) a odnesli. Poprvé jsem jela sanitkou. Houkala, mě se chtělo spát, všude byla spousta výmolů a nebýt toho saniťáka, co mě rozptyloval, ztratím vědomí. No a taky díky Ministerstvu dopravy za ty rozjebané silnice.
Už vím, jaké to je, když vás vezou chodbou a nad vámi se míhají zářivky. Poslali mě na rentgen hlavy a celých zad. Mezitím se odehrávaly procedury jako "můžete hýbat rukama, nohama, vidíte mě, koukejte se sem..."
První myšlenky - do hajzlu, kdo to za mě natočí? Co tomu řekne matka? A ty vole! Já nebudu moct tancovat!! A co Koprcon?
Všude mě vozil zřízenec, který mě odmítnul svléknout. Taky dobře, ale moc mi nepomohl, na rentgenu na mě civělo 7 chlapů a jeden svačil.
Už mi málem otrnulo, když byl ohlášen nález: Tekutina v břiše. Krvácení! Nastal další frmol. Pak mě nechali dvě hodiny čekat na CT. Na CT mi cosi vpravili do žil, kontrastní látku. Udělalo se mi zle a pak jsem sem a tam jezdila v takovým velkým kruhu. Přičemž mě doktor stíhal strašit historkami o hokejistech, co se uhodili do zad a pak skončili s natrhlou ledvinou.
Naštěstí to dopadlo dobře, víc to snad ani rozvádět nemusím. Mám neschopenku a už se těším, až se tomu budu moc zasmát jako vtipné historce. Jen mě bolí záda jako svině. Jo, už jsem tu taky nemusela být. Na světě je krásně.

Edit: Jo, mám tu pro vás pro všechny jeden vzkaz. Vyserte se na ty vaše žabomyší problémy, hádky, pusťte z hlavy, že se na vás ten a ten vykašlal, že se vás někdo dotknul, nebo vás zjebal. Zítra třeba spadnete ze schodů a nebudou při vás stát všichni svatí!

20 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Huh, docela děsivé. No hlavně ať je ti brzy lépe...

Gwen řekl(a)...

*soustrastné zasyknutí* Tedy... holka, dobře, že ti nic neni...
Připojuju se k San s přáním brzkého uzdravení.
Nedá se tohle kvalifikovat jako pracovní úraz? A to oni tam na těch schodech nemaj' něco protizkluzovýho? Ts, ts...

Sid řekl(a)...

Takováhle shoda náhod se stane tak většinou jednou za pět, deset let, tak doufejme, že sis to vybrala na několik let dopředu... *taktéž se přidává k přání brzkého zotavení*

Anonymní řekl(a)...

Hele, Padme, neprehanis to trochu? ;)

Hlavne se uzdrav.

Padmé Andrea řekl(a)...

Díky všem. Schody jsou hodně kluzký, ale nepatří bohužel mému zaměstavateli, jak mi bylo řečeno, ale barrandovským ateliérům. Pracovní úraz to je, nicméně mám stav podobný euforii, že life je děsně cool, jsem ráda, že žiju, takže doufám, že to někteří se mnou na Kopru oslaví a s Valkýrou si to dáme separátně, ne? :)

Pipin řekl(a)...

Můžu se z čistě profesionálního zájmu zeptat, kam tě odvezli?
Jinak se také připojuju k přání brzkého zotavení...

Padmé Andrea řekl(a)...

Pipin: Do Motola.

Gwen řekl(a)...

Do Motola? A to ještě žiješ? Holka, ty máš kliku! Žaluj Barrandovský ateliéry... blbci...

Pipin řekl(a)...

Gwen: ale snad není tak zle...máš nějakou špatnou zkušenost?

Padmé Andrea řekl(a)...

Starali se o mě dobře. Až na to čekání na CT a na příjmu se o mě bavili, jakobych tam nebyla. Ale jinak mě prohlédli od hlavy až k patě.

Gwen řekl(a)...

Pipin> né, jak bych mohla! Jenom mi tam šili koleno a bez umrtvení a zprasili to...

Shake řekl(a)...

Uf, sila, ale hlavne ze budes v poho. I ja preju, at je to rychle pryc.

Anonymní řekl(a)...

Rovnez ti preju, at se brzo uzdravis. Mela jsi fakt stesti.
Ja osobne proti Motolu nemuzu nic rict, slepaka mi tam pred lety vyndali uspesne a jeste tu jsem.

Markéta řekl(a)...

Docela mě mrazilo, když jsem si to četla. Hlavně že budeš v pořádku (jen ta cesta na KoprCon po D1 bude pro tvoje záda teď asi docela napínavá, myslím...). A ten poslední přidaný odstavec - člověk si hodně věcí uvědomí, když se stane něco, co předčí všechno to, co do té doby znamená "problém". Souhlasím v tom s tebou. Ať je ti líp.

Anonymní řekl(a)...

Člověče! Když si to představím, tak mi úplně běhá mráz po zádech. Samozřejmě, za nějakou dobu z toho bude historka, kterou budeš dávat k dobru; je to taková ta kategorie "a tohle až budu vyprávět dětem, tak když nebudou plakat, jak maminka trpěla, tak je seřežu", ale teď je to celý ještě strašný. Buď na sebe opatrná, nech se obskakovat a opečovávat. A dnešek zaveď jako druhý narozeniny...

Anonymní řekl(a)...

Jj, hlavně klid na lůžku a pohoda v duši :) Přeju rychlé vykurýrování...

Antrey řekl(a)...

No teda, tomu se říká pořádná klika. Přidávám se k těm, kterým běhal mrzá po zádech, takové pády jsou příšerné. Tak ať je ti lépe ;-)

Gwen řekl(a)...

Hele, mluvili jsme o tobě v čajovně, (znělo ti v uších?) a co kdyby si šla ke svýmu praktikovi, ať ti napíše rentgen nebo CT zad? jestli třeba nemáš naštíplej obratel nebo něco...radši abys měla víc vyšetření.

Padmé Andrea řekl(a)...

Gwen: Projeli mě od hlavy až k patě, rentgenem i CT. :)

Anonymní řekl(a)...

Co máte proti Motolu? Operovali mi tam srdce a nebýt jich, už bych tu nebyla. Motol ftw ;)