neděle 12. července 2009

FF 09

Kdo nyní čeká report plný oduševnělostí, narážek na jiné účastníky, či propírání některých ne zrovna fajn událostí na conu, tak ať raději přestane číst. Kdo čeká výkřiky, jak to bylo krásné/strašné a jak jsem štasná/nešťastná, tak se toho taky moc nedozví.
Nicméně letos jsem si splnila svůj velký sen. Vzala jsem si kostým Leiy z Nové naděje. Co naplat - Padmé je Padmé, má krásné kostýmy, ale Leia byla první a je to prostě symbol. Účes jsem si nasazovala půl hodiny, čímž jsem si vytvořila rekord v oblékání kostýmu.
SW con proběhl výborně. Letos jsem s sebou vzala kolegu z práce a moc se mu tam líbilo. Natáčel o conu dokument, takže možná se brzo uvidíte v televizi. :)
Letos to byla opět Cosplay, která mě zaměstnala a tento ročník byly problémy s některými účastníky, kteří prostě nedokážou číst nástěnky. Sammuel a Fox sestříhali úžasné video z předchozího ročníku, musela jsem zamáčknout slzu, Invi připravila super "Futurama vložky" a 501. skvěle zatancovala. Albi sice přišla na schůzku pozdě, ale není třeba si lámat hlavu, to se stane každému. Aspoň jsme si pak dali společně s Davidem a Libínkem lahvinku. :) a o schmutzig pokračování se radši nebudu zmiňovat. :))
BTW - už všichni víme, že ptát se na něco, co zcela logicky vyústí v bolestivou odpověď, není zrovna moudré a děláme to všichni. Pravda bolí. Nebudu říkat, nedělejte to, stejně to všichni uděláme.
Eliška mě v průběhu přípav na Cosplay poplácala po hlavičce, prý jsem se nervovala méně než vloni. Sice to zakřikla do doby, než vybouchl zesilovač, pravda je, že jsem myslela na úplně něco, nebo spíš na někoho jiného. Modrým už doufám došlo, že Vévoda to není, ten totiž byl celou dobu vedle mě v kině a s ním jeho 4 ženy.
S potěšením konstatuji, že toho člověka nikdo z vás nezná a já jsem nesmírně ráda, že jsem se s ním nemusela bavit o vrátkařích, sw fanech nebo jiných fanech. Byl to jak balzám na duši, vědět, že ten člověk nezná tebe, tebe nebo tebe a je ušetřen těch mnohdy stupidních, žabomyších a jiných válek.
Terminator 4 není tak hrozný a FF 09 byl dobrý con. Nic víc, nic míň.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Taky poplácávám, působilas celkem klidně ;)

Anonymní řekl(a)...

Terminátor 4 je příšerný!!!! :-D¨
David