úterý 22. ledna 2008

A nominováni za Nejlepší kostýmy jsou....

UPDATE!!! Výborně! Ve chvíli, kdy jsem sem z práce házela nominované filmy, byla informace tak čerstvá, že seznam nebyl kompletní. Takže tady je zbytek nominovaných filmů.
Letos mám favority dva a zatím si neodvažuji tipnout, kdo zvítězí.. To obvykle dělám až po delší studii. Nicméně menší prognózu si dovolím)

Elizabeth: Zlatý věk (podle mého názoru velký favorit na vítězství, ale podle mých zkušeností JASNÝ favorit málokdy zvítězí. Nominace mě nepřekvapila)

Pokání (V tuto nominaci jsem tajně doufala, nakonec jsem se nespletla. Zelené šaty už způsobily velký rozruch. Šance na vítězství: Nikterak závratná, návrhářka pohořela už v nominaci za Pýchu a předsudek)

Across the universe (kostýmy jsem nezkoumala. Film se odehrává v 60. letech, návrhář kostýmů má už Oscary dva. Nebudu soudit)

La Vie en Rose (OK, tady mě nominace velmi překvapila, ale dala se čekat. Životopisné filmy se vždycky vecpou na Oscary, ačkoliv jejich kvalita není nijak závratná. Film mě nijak zvlášť nerozsekal. Kostýmy jsou věrné, leč soudit také nebudu)

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street (Hm, hm... Beru to tak trochu jako úlet, jako vloni nominaci Karlíka a továrny. Soudím jen podle fotek, kostýmy jsou součástí celého filmu a návrhářka Colleen Atwood není žádná začátečnice (V Gejše předvedla, že se hodně vyzná, dostala Oscara i za Chicago) Oba filmy, za které dostala cenu, jsou ale úplně jiné, než tahle "burtonovina". Šance tu je a ne malá.

A co si myslíte vy? :))

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jsem rozhodně pro Zlatý věk. A všichni víte proč :D