úterý 1. ledna 2008

Padmé´s Silvestr pre-teaser

Je mi líto, že musím odsunout na druhou pozici příspěvek s PF pro vás, nicméně zde je malá upoutávka na budoucí příspěvek o mém Silvestru.

Bylo čtvr na jednu. Slyším dole ránu. A zadní okno matčina auta je na hadry.
Photo by Annaud:



Zhulení frajeři ve čtvrtém patře se bavili házením petard na auta, naše to odneslo nejvíc. Ve chvíli, kdy začali házet dělbuchy na lidi, jsme zavolali policii. Co se dělo potom, bylo hodně divoké, ale například o tom, jak jsem v návalu vzteku vykřikla "Tys mi rozbil auto, ty hajzle!" a on se mi s peprnými slovy chystal rozbít ústa, napíšu jindy. Zítra, vlastně už dnes mě čeká výslech na policejní služebně ve věci podezření poškozování cizí věci neznámým pachatelem (a přitom všichni víme, kdo to byl)

Je tu někdo, kdo si myslí, že měl bouřlivější oslavu Nového roku? :)))

Žádné komentáře: