neděle 27. ledna 2008

O večírku...

Přemýšlím, co bych vám o něm asi tak řekla....




...takže přemýšlím....





...pořád přemýšlím....




...hm, tak bych asi mohla pro začátek říct, jsem udělala dobře, že jsem si vzala ty dlouhý šaty "petrolejky". (viz moje debata s Michvolkou po ICQ "vem si krátký, vem si kalhoty...")
... poprvé jsem měla "vycpaný" účes.
... nahoře byla kosa. Dole vydýcháno. Ve druhém patře zase hluk.
...Invi poznamenala, že jí to všechno a všichni připomíná pořad "Mezi námi zvířaty."
...vodkatini mi vážně nechutná. Na druhou stranu samotným Martini se lze docela dobře střískat.
...ruleta je docela nudná, hlavně když prohráváte.
...ti tři striptéři měli fakt luxusní prdelky. Příště bych prosila "full monty".
...na parketu se vlnily jakési vyzobané slunečnice a pak zelená příšera s boa.
...růžičková kapustička je dobrá.
...zákusky mi nechutnaly.
...polili mi záda. Schválně, aby mi je mohli utřít.
...etudu "mrcha vs. coura" raději vynechám.

Jinak se nic zvláštního nestalo.

...a krevety můžete vařit, smažit, grilovat... A to by bylo asi tak všechno.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ooo, zni to jako skutecna zabava, nektere body by dozajista staly za detailnejsi rozbor pro nas, zvedave ctenare :).

Padmé Andrea řekl(a)...

san - těla měli taky dost dobrý. :)))

Anonymní řekl(a)...

A určitě byli intelektuálně a konverzačně zdatní :D

Padmé Andrea řekl(a)...

Nemluvili... naštěstí.

Anonymní řekl(a)...

Co ty vis, treba by ses jeste divila ;).

Sid řekl(a)...

Takové množství interních narážek a postřehů průměrně na jeden řádek se jen tak nevidí =D ... ale i tak - vtipné =D ... BTW - to se polívají záda druhým lidem jen tak pro srandu? No toto O.o