pátek 14. prosince 2007

Den poté

Dnes jsem vrátila domů ve 4 hodiny ráno. V sedm jsem vstávala do práce. Vy, co víte, jak těžká jsou rána opilcova, asi tušíte, jak mi bylo.

Moje skóre:
2 skleničky šampaňského (piju ho jen kvůli těm jahodám)
4 Mojita
2x Cuba libre (hnus)
1x cosi... (asi to byla vodka)
2x Sex... on the beach - pochopitelně :)

(Z tohoto seznamu vám musí být jasné, že jsem byla totálně na šrot :))


I přes divoký výčet alkoholu nemohu říct, že bych se na našem firemním vánočním večírku královsky bavila, ale také jsem se vyloženě nenudila... Na takovém Koprconu jsem se ale bavila mnohem víc... To bude asi tou společností. Ta včerejší byla sice v jistých ohledech velmi vybraná, ale drinky zdarma udělají z každého totálního zvířáka a pak už je jedno, jestli je to účastník conu nebo kolega z práce.

Ráno jsem se probudila a našla jsem v posteli velmi elegantní dámský klobouk. Vůbec nevím, čí je a jak se dostal do mé postele. Nicméně si pamatuji, že když jsem strkala klíč do zámku, tak mi cosi spadlo z hlavy a já to opileckými gesty honila po zemi. :) Nikdo se po něm nesháněl, takže si ho nechám jako milou(?!) vzpomínku. :)

4 komentáře:

Salla řekl(a)...

Toz priste tam koukej propasovat par lidi od nas:D. At to za neco stoji!

Anonymní řekl(a)...

No, a já dneska o firemní večírek přicházím ... příští rok, ale příští rok ... to bude něco :D

ps: závidím :D
ps2: měla jsi hlad? :D

Padmé Andrea řekl(a)...

Blair: Měla a hodně jsem jedla jednohubky :)) :p

Anonymní řekl(a)...

Padme: to tam pak po tobe musela zustat spousta paratek :D :p