úterý 18. prosince 2007

"...wearing ONLY this..." :)

Hodně lidí se mě ptá, jaké filmové kostýmy mám nejraději. Mám docela dlouhý, nestabilní seznam, protože se nemůžu rozhodnout. Ale pokud vás zajímá můj pomyslný "top", tak se dívejte v sobotu od osmi na televizi. :) Na druhou stranu chápu, že už jste to asi viděli tisíckrát a přece jen bude finále Star Dance, takže se mrkněte aspoň na obrázky. Větší bohužel nejsou. :(








A až vyhraje Valenta.... no, dobře, nepředbíhejme... :D... budou dávat My fair Lady - úžasný muzikál. Pozor - Audrey je přezpívaná, ale ta role i kostýmy jí sedí :) (Háááu důůů jůůů důůůů? :))









BTW - Další "potterovské dárečky" budou o víkendu. :)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Kostýmy jsou nádherné - v obojím. Vzhledem k tomu, kolikrát jsem svého času viděla Titanik (ať žijí Leonardovy fanynky :D), dala jsem přednost Stardance a My Fair Lady. Musím uznat, že kdysi jsem si kostýmů v MFL absolutně nevšímala. Ale když jsem to viděla teď po dlouhé době znovu... Jednak jsem měla jiný názor na užívané cockney (deformace z oboru), jiný názor na jekot a přehrávání Aubrey (subjektivní pocit, nebijte mě) a hlavně tedy na ty kostýmy. Při "návštěvě dostihů" jsem nestíhala pobírat tu pastvu pro oči.