čtvrtek 13. prosince 2007

Eclipse

Dneska jsem omdlela. Bylo to zvláštní. Nejdřív hučení v uších, tmavé šmouhy, pokus něčeho se chytit a pak... nevím. Probuzení nic moc, sestra mi asi dala pár facek, ale spíš mi něco strčila pod nos, cítila jsem to ještě hodinu poté.
Dobře, přiznávám se: Nesnáším braní krve. :) Těch 5 odměrek mi asi neudělalo dobře. Doktorka mi doporučila, abych se v práci tak nestresovala... la la la... ha ha ha. Něco podobného říkala i Annaud, ta ale použila trochu vulgárnější výraz.
Když jsem se sesbírala, zase jsem vyrazila na pracoviště. Co jiného můžete dělat ve zkušební době?
P.S. Krevní testy prokázaly, že jsem zdravotně způsobilá a mohu tedy vykonávat svou práci. Ale proč v tom dotazníku byla kolonka "práce s vrátky"?!
P.S.S. Slibuju, že o víkendu napíšu něco smysluplnějšího.

Žádné komentáře: