sobota 15. prosince 2007

Zase ty kostýmy...

Ano, jsem blázen. Ale znám podobné blázny, co se třeba rejou ve filmové hudbě. :) Každý máme něco, že? :)
Když mám čas, chystám přednášky na příští cony, což znamená, že jeden film vidím tak 5x, pak začnu studovat fotky, psát si s podobnými maniaky a něco z toho vyleze. Nepřednáším o ničem, o čem nemám pořádné informace. Kostýmy z Transformers pro mě byly dost velké sousto, když hlavní hrdinka neustále běhá polonahá a hlavní "mozek" je blondýna na jehlách. Sorry, Budji. :)

Co vás čeká?


Hogwarts Fashion, pravděpodobně SCon (objednala Affaia :))
Stěžejní informace: J. K. Rowling kecá naprosto do všeho, včetně kostýmů. :)
Nejvíc času strávili návrháři nad šaty pro Hermionu na ples v Ohnivém poháru. Hermiona se podle knihy „vyloupla“ právě na této akci, ale ve filmu to tak rozhodně nezafungovalo. Její volánkové šaty mají spoustu příznivců – já mezi ně kupodivu nepatřím. :). Ano, ty volánky jsou příšerné! Fleur, Cho nebo i Ginny měly lepší róby.
Spíše se těšte na informace o Ronových kreacích. Možná vás i překvapí, že Snapeův kostým NENÍ černý a Voldemort této barvě „zla“ také neholduje. Jsou i „horší“ barvy. :)
Bonus: Tady se podívejte na krátký dokument o natáčení Prince dvojí krve. Zase bude fanfrpál a návrhářka pro něj chystá nové (drsnější) kostýmy! :))


Tady mám pro vás hi-res dárečky. (pozor, hodně velké fotky) :)

Ginny (Pro Blaira a Lorda :))
Lenka (Pro Ceceho :))
Snape (Pro Affaiu :))
Sirius (Pro všechny dámy, které se rády podívají na dobře vypadajícího zralého muže :))
Pošuk (Pro všechny, kteří se rádi podívají na hůře vypadajího postaršího muže :))
Draco a Lucius (Pro ty, co mají rádi arijské typy :))
Sybila a Delores (Pro pány, kteří mají rádi postarší ženy :))
Belatrix (Pro sado-masochisty :))
Nymfadora (Hádám, že pro San, když se jí tak líbí pairing Lupin a Nymfadora. :))
Cho (tuctovka pro kohokoliv :))

Narnia Wardrobe – Princ Kaspian, pravděpodobně Festival Fantazie 2008, záleží na tom, kdy bude premiéra (objednal Beneficus.)
Přednášku o kostýmech z Lva, Čarodějnice a skříně jsem měla dvakrát a pokaždé to byl úspěch. Pro některé jiné fandomy se mi přednáší lépe, než pro ten "rodný".
Díky jednomu milému člověku jsem měla tu šanci vidět kostýmy pro druhý díl Narnie o dost dříve. Mrzí mě, že vám je zatím nemohu ukázat, něco jsem slíbila a on podepsal cosi o mlčenlivosti. :)
První poznatky: Zuzana se nám pěkně odhalila, Kaspian je sice tak trochu metrouš, ale dalo se to čekat. Uvidíme, jak to dopadne. Návrhářka kostýmů navíc není skoupá na slovo, na rozdíl od jiných návrhářů, takže informací je už teď dost a dost.



007 Fashion, pravděpodobně Festival Fantazie 2008 (objednal Blair)
Neustále jsem dělala kostýmy ze sci-fi, fantasy nebo dobovky, tak jsem se rozhodla, že zkusím něco jiného. A co jiného, než tohle, když na FF nic jiného není. :) Bude to má první přednáška o současných kostýmech a netuším, jak to dopadne, zvlášť když je těch filmů tolik… nicméně některé „chuťovky“ typu „Moonraker“ přeskočím. :)
Stěžejní info: Už od Zlatého oka šije obleky pro Bondy firma Brioni. Mají obchod i v Praze, poblíž Staromáku, takže jsem se tam zašla podívat. Prodavač byl celkem ochotný, sdílel mé nadšení, ukázal mi i sklad… jestli se tak dá ta místnost, kde je regulovaná teplota, speciální žehličky, počítače a bezpečnostní systém, tak nazývat. Ani se neptejte, kolik ty obleky stojí.



Matrix Fashion (pravděpodobně nikdy, ale ten chlapec si nedá pokoj :))
Je mi líto, ale jediné, co o Matrix kostýmech vím je to, že obleky pro agenty šil Armani. Určitě by to byla zajímavá přednáška, ale vařit z vody se mi nechce. Až si mě zase na conu odchytí, tak už vážně nevím, jak se vymluvím. Asi ho pošlu do sex shopu, tam totiž seženete hodně modelů, které jsou podobné těm z Matrixu. (Ano, také jsem tam prováděla studii :))
Poznámku na závěr si neodpustím: Monica Bellucci je sice pěkná ženská, ale v tom latexovém modelu se její prdel svou velikostí podobá Hvězdě smrti.


Příště vám prozradím, jak dopadla moje studie kostýmů z seriálu o... robotech. :)


Na závěr: Pokání má 7 nominací na Zlatý glóbus a uncle Fu(c)ka dal filmu 100%. Tady je pár fotek Keiry v jejím úžasném zeleném kostýmu (vážně uvažuji o replice :)) plus ještě jednoho, aby nevznikl mylný dojem, že Cecilia má ve filmu jen jedny šaty. :)



10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mně jsi tedy radost udělala, a ani nemluvím o tom, jak tady vyvádí Lord (víc, víc, víc!!!)... :)

Cece řekl(a)...

Hm... na těhle fotkách vypadá Ginny líp... to je dilema...

Sanny a Honey řekl(a)...

Ach, Gary Oldman je proste fesak :). I presto, ze jsem si Siriuse vzdycky predstavovala podstatne mladsiho a podstatne hezciho, tenhle pan Black taky ujde :).

A s tim mym oblibenym pairingem me desis... jak... jak to vis...? Kdo me prozradil? Kdo to byl?! :)

Sanny a Honey řekl(a)...

BTW Keira v zelenych satech me vydesila. Ta holka vubec nevypada jako... holka. Ona vypada jako desetilety chlapec a to vubec neni hezke... :(

Unknown řekl(a)...

Ceciliiny šaty jsou opravdu nádherné - být tebou více než uvažuji o replice. A myslím, že ty bys v nich vypadala podstatně lépe než Keira. Jak už zmínila San... Je jako desetiletý chlapec. V těchhle šatech to opravdu hrozně vyniká. Děsivé.
Kostýmy k Potterovi v tomhle rozlišení - cool.
Slint. Už se nemůžu dočkat na Bonda. :) Máš mě jistou v první řadě (pokud se tam přes bandu špionů probojuji).

Padmé Andrea řekl(a)...

San: Viděla jsem tvoje kresbičky. Krásné! :)

Keira toho na hrudi moc nemá, to je fakt, ale věřím, že její herecký výkon to vyváží :)

Bossi: Já ti tam budu hlídat místo. :)

Sid řekl(a)...

Hezke :)

btw - Ja chci taky mistecko na prednasce! :D Radsi :) ... pokud to bude Spycon ve stejne mistnosti jako minule, tak tam bude docela omezene misto k sezeni/stani/lezeni pod zidlickama. Doufam, ze tam do te doby odzvuci ty vodovodne-kanalizacni trubky, aby kdovi-co-vsechno nesplouchalo behem prednasky. Bylo to trochu... rusive.

San> Jee, dalsi fanynka Oldmana :D Stejne si myslim, ze mu to nejvic sluselo v Rosenkrantz a Guildenstern jsou mrtvi ^w^(kdo se treba nesetkal - Hamlet o Hamletovi jen velmi okrajove, tezka dekadence , ale Oldman je tam vylozene roztomily :D )

BTW- byl by nekdo pro jit hromadne na premieru Narnie 2 s transparentem se jmenem toho znameho? :D

Padmé Andrea řekl(a)...

Sid - Oldman byl nejlepší v Draculovi, pokaždý, když řekne hlášku "Překročil jsem oceány času, abych tě našel", tak se můžu zbláznit :)

Sid řekl(a)...

Padmé> Tak to jsem zrovna neviděla... budu si muset doplnit mezery ve vzdelani :D

Padmé Andrea řekl(a)...

Sid, ty jsi neviděla Copollova Draculu???!! To není snad ani možné :)